Jak przebiega proces obsługi klientów ?

Przez ponad 18 lat działalności nauczyliśmy się dużo o tym, jak obsługiwać klientów, by przez lata byli zadowoleni z kupionych u nas i zamontowanych przez nas okien i osłon okiennych. Oto, jak wygląda ten proces. 

  • jak przebiegaAnaliza potrzeb
    W czasie której poznajemy twoje oczekiwania wobec okien i osłon okiennych, założony budżet, możliwości i ograniczenia w miejscu montażu.
  • Bezpłatne doradztwo i pomiar 
    Kiedy wychodzimy z propozycjami okien i osłon okiennych, jakie najlepiej sprawdzą się w Twoim domu, biurze, szkole czy innej instytucji i dokonujemy pomiarów. Zabieramy ze sobą próbniki, tak, byś mógł wybierać spośród wielu wzorów i kolorów.
  • Przygotowanie oferty 
    Jeśli to możliwe cenę poznasz już podczas wizyty na pomiarze. Bardziej skomplikowane oferty przygotujemy w ciągu 1-3 dni po wykonaniu pomiarów.Może ona obejmować kilka różnych wariantów rozwiązania.
  • Podpisanie umowy 
    Jeżeli akceptujesz naszą propozycję, podpisujemy umowę. Po otrzymaniu zaliczki (zwykle w wysokości 30% wartości zlecenia) zamawiamy towar.
  • Montaż 
    W czasie określonym w umowie montujemy. Montaż uznajemy za zakończony w chwili, kiedy klient jest gotowy do podpisania protokołu odbioru – bez żadnych uwag. Na tym punkcie – osiągnięcia pełnego zadowolenia klienta – mamy prawdziwą obsesję. 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Informacje o cookies